donderdag 3 december 2015

Vertrouwen in de ongeziene wereld

Tijdens een boswandeling voel ik de dankbaarheid dat deze prachtige natuur in ‘mijn achtertuin’ ligt. Ik mijmer een beetje in gedachten om te wennen aan het idee dat ik zowel Pfeiffer als Lyme onder de leden heb. Soms glimlach ik, omdat ik weet dat dit waarschijnlijk weer zó de bedoeling is. Soms voel ik me verdrietig, omdat ik geen idee heb, waar dit toe leidt.

Ik besluit dat ik in ieder geval enorm goed ga luisteren. Niet alleen naar mijn lichaam, maar ook naar de stille hints van mijn intuïtie, die vaak de wijsheid van mijn gidsen doorgeven. Als ik thuiskom, loop ik toch naar mijn computer, hoewel ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb. Als ik naar mijn mail kijk, zie ik een bericht van Hay House over het Medical Medium, Anthony William. Ik besluit het bericht te openen, omdat het wellicht interessant kan zijn voor mijn broer. Hij is ook zo vaak in staat om te ‘weten’ wat iemand voor wat betreft zijn gezondheid mankeert.

Terwijl ik lees, krijg ik kippenvel en voel ik een enorme waarheid. Anthony William noemt dat achter vele mysterieuze ziektes waar we eigenlijk niet veel mee kunnen, een virus zit dat Epstein Barr heet. Het zijn ziektes die vooral vrouwen krijgen. Ik heb in mijn lijst met metingen gezien dat dit virus in mijn lichaam aanwezig is. Dat klopt ook, want dit is het virus wat aan Pfeiffer gelinkt is.

Echter als ik doorlees, zie ik dat er in een verder stadium vaak de ziekte van Lyme wordt gediagnostiseerd maar dat de symptomen vaak ook door datzelfde virus veroorzaakt worden. En niet door de bacterie Borrelia, die nu als de boosdoener gezien wordt.
Volgens Anthony William valt deze bacterie het lichaam niet aan. Deze bacterie is onschuldig en kan bij heel veel mensen aanwezig zijn. Hij is ten onrechte door de mens aan de ziekte Lyme gehangen.

Is dat wat! In het oerwoud van alle informatie over Lyme, lijkt het alsof iemand via de ongeziene wereld de weg wijst. Anthony heeft een boek gechanneld waarin alle moderne mysterieuze ziektes verklaard worden en hoe je deze door middel van voeding en aanvullende voedingssupplementen kan helen. Hij heeft al duizenden mensen helpen genezen en werkt samen met vele artsen.

Ik bestel het boek en een dag later, begin ik meteen met lezen.
Anthony werd als jongetje van vier op een zondagmorgen wakker en hoort een wat oudere man tegen hem praten. Zijn stem hoort hij luid en duidelijk vlak naast zijn rechteroor.
Hij zegt: “Ik ben de hoogst mogelijke geest (spirit). De enige geest die boven mij staat, is God.”
De kleine Anthony kijkt bang om zich heen en ziet niemand. Hij rent naar beneden en voelt zich weer veilig bij zijn ouders. ’s Avonds ziet hij een vreemde man met een baard en een bruin gewaad achter zijn oma staan. Hij neemt aan dat het een vriend van de familie is, die mee komt eten. De man blijft echter achter zijn oma staan en gaat niet aan tafel zitten. Omdat niemand verder op deze man reageert, neemt Anthony aan dat hij de enige is, die deze man ziet. De mond van de man beweegt niet, maar Anthony hoort de stem van de man weer naast zijn rechteroor.
In een kalme stem zegt hij: “Ik ben hier voor jou,” en hij wenkt Anthony om bij zijn oma te komen. Anthony staat op en de man legt de hand van Anthony boven de borst van oma.
“Wat doe je?” vraagt ze.
De man kijkt naar Anthony en zegt: “Zeg maar: ‘long kanker’.”
Anthony weet niet wat het betekent dus kijkt de man aan en mompelt iets wat er op lijkt.
De man zegt, zeg maar: “Long.” En Anthony doet het.
“En dan ‘kanker’.”
“Zeg: oma heeft long kanker.”
De man haalt zachtjes de hand van Anthony van oma af, draait zich dan om en klimt een trap op die er nooit eerder was.
Hij draait zich om en zegt: “Je zult de hele tijd mijn stem horen, maar je zult me nooit meer zien. Maak je geen zorgen.”
Hij loopt verder de trap op en verdwijnt door het plafond.

Vanaf dat moment wordt Anthony elke dag wakker en hoort de woorden: “I am the Spirit of the Most High. There is no spirit above me but God.” Hij begint met deze Spirit te communiceren en leert dat het geen gids is, geen engel, maar een woord: Compassie.

Zijn oma had nergens last van maar gaat toch naar de dokter en blijkt helaas long kanker te hebben.

In de loop der jaren blijkt dat Anthony buitengewoon accurate informatie over de gezondheid van mensen te geven door mensen als een scan te lezen. Informatie die zelfs ver op onze tijd vooruit loopt.

Ik lees in zijn boek dat de beste oplossing om het virus geen overlevingskansen meer te geven een 28 daagse healing cleanse is: een detox, een volledige ontgifting. Dat betekent 28 dagen alleen fruit en rauwe groenten. Voor mij klinkt dit als een ware uitdaging en gek genoeg, voel ik dat dit is wat ik moet doen. Hoe dan ook!

Ik besluit er zo snel mogelijk mee te beginnen ter ondersteuning van de energetische behandeling bij Kees. Expeditie Robinson op de bank is begonnen. Morgen de eerste dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten