zaterdag 5 december 2015

Dag 2 Detox - Laat je maar dragen

Dag 2                                                                                                                               nog 27 dagen te gaan

Vandaag had ik vroeger op moeten staan, maar het lukte mij niet om mijn bed uit te komen.
Nou ja, ik mag natuurlijk wennen aan het relaxtere tempo, maar het leven gaat ook wel gewoon door. Ik merk dat ik het toch gezellig wil maken voor het gezin en ik geniet enorm van de vrienden die de kids mee naar huis nemen. Dus voor vanavond wil ik toch dat we gezellig samen kunnen eten.

Zoals gisteren voorgenomen ga ik lekker boven in mijn heerlijke kamer zitten en luister eerst naar prachtige muziek. Daarna zet ik de zon aan in mijzelf waardoor ik het licht door al mijn cellen voel stromen en dit breidt zich uit naar ver buiten mij. Heerlijk om licht naar iedereen te sturen, de hele wereld in. Ik vraag mijn gidsen en engelen erbij en voel heel veel licht en liefde. Ik krijg een prachtige ontmoeting met mijn Beschermengel, die mij de volgende boodschap zo liefdevol laat voelen:

'Het is nu echt tijd voor jezelf. Laat je maar dragen. Leg je hoofd maar in mijn schoot. Het is tijd voor healing. Herinner je wie je werkelijk bent. Je bent heel. Weet dat je echt prachtig uit deze 28 dagen gaat komen. Je zult nooit meer dezelfde zijn en voor altijd bewust kunnen genieten van het prachtige eten van moeder aarde wat jij alleen nog maar vanuit zijn vitaliteit wil eten. En je zult dan intens genieten van het gezonde eten, zonder enige moeite. Je zult dankbaarheid voelen. Dus houd vol, het is zo de moeite waard.'

Martin heeft lekker de open haard aangemaakt en daar krijg ik het eindelijk warm. De lunch vind ik lekker, al moet ik wel wennen aan de rauwe boerenkool. Erg stevig.

Op tijd weer beginnen, na ons middag hapje, aan het avondeten. Dit valt allemaal mee om te maken dus dat is fijn. De mangosalsa is véél te veel – ik heb voor ons tweeën 1 mango, 2 tomaten, 1 selderij stengel etc gedaan, maar die verhouding doe ik de volgende keer anders. Het voedt ook nog dus we hebben allebei heel veel laten staan.

Anthony William zegt dat het bij moeheid heel belangrijk is om elke 1½ - 2 uur weer iets te eten. Ik merk dat het mij goed doet. Ik neem lekker gedroogde abrikozen en bij de thee ’s avonds nog lekker een Medjool dadel. Ik kijk naar een oude Late Night uitzending waar de rechterhand van Mandela is. Zij is zelf blank en is racistisch opgevoed. Haar verhaal is heel bijzonder. Zij laat zo voelen hoe ongelofelijk bijzonder Mandela was. Zo heerlijk om via haar zijn licht te voelen. Ook nieuws over een mooie documentaire over een man die na 44 jaar uit de gevangenis komt en Time Square ziet. Hij ziet dat we helemaal gek geworden zijn met z’n allen, ook voor wat betreft het eten. Al die zooi in de supermarkten! Awakening ;).


 Tips:
Mijzelf warm houden helpt
Mango en selderij is beetje zonde
Meditatie/visualisatie is heel fijn en helend

En de feiten ;):

De hele dag door drink ik water en kruidenthee. Belangrijk om alle afvalstoffen af te voeren.

Dag
Eten
Frequentie
Opmerkingen
Morgen
Citroen, gember in heet water
L moe, koud


½ Smoothie 1 banaan, 1 appel, 1 peer, vers geperst sap v 2 sinaasappels, munt, flinke hand blauwe bessen, 2 dadels
J ontmoeting beschermengel


½ Smoothie idem


Middag
IJsbergsla, groot blad boerenkool, sla, komkommer, 1 tomaat, ¼ paprika, koriander, dressing: ¼ sjalotje, ½ avocado, ¼ limoen, basilicum, theelepeltje honing
J bij open haard in de zon met warme kleding.
Na de lunch voel ik me lekker hier
Van mijn voedingssupplementen stop ik met Fish Oil ivm informatie Medical Medium over zware mentalen in de zee

¼ galia meloen



Paar ontdooide frambozen en aardbeien


Avond
Mangosalsa op komkommerbootjes:
½ mango, 1 tomaat, ½ bleekselderij stengel, stuk komkommer, koriander
K beetje raar gevoel in mijn maag

Knoflook eruit gelaten omdat ik gisteren teveel knoflook had gegeten
Bleekselderij is erg overheersend waardoor je de mango smaak beetje mist

3 gedroogde abrikozen, 1 dadel

17.45u al gegeten dus voor grazing verdeeld over de avond
Aantal
Helend
9: Blauwe bessen, selderij, koriander, gember, frambozen, sla, abrikoos, boerenkool, komkommer




Geen opmerkingen:

Een reactie posten