zaterdag 14 mei 2016

Lyme free - let the sunshine in!

Wow het voelt bevrijd, vrij en tegelijkertijd kon ik het al weten. Mijn lichaam en geest gaven steeds perfect aan hoe het werkelijk met mij ging. Mijn bevindingen werden de afgelopen maanden bevestigd als ze bij de natuurarts gemeten werden. Wat een rijke instrumenten hebben wij toch tot onze beschikking gekregen. Afgelopen week kreeg ik onbedaarlijke zin om alles weer te eten, iets wat ik lang niet gedaan heb. Ik was benieuwd of mijn lichaam in wezen aangaf dat het wel weer iets meer kon hebben. En dat werd deze week bij de natuurarts bevestigd: de lyme heeft mijn lichaam verlaten!

Sinds 4 november 2015, de dag dat ik bij Kees Korteweg zat en hoorde dat de oorzaak van alle symptomen Lyme en Pfeiffer was, heb ik een mooie weg afgelegd. Want natuurlijk zijn Lyme en Pfeiffer niet de echte oorzaak van de symptomen die speelden. Die gaan veel dieper. En met het vertrek van Lyme is nog niet gezegd dat die veel diepere symptomen geheel zijn opgelost. Het betekent dat ik op de goede weg ben, heel goed op weg ben.

De basis gaat over thuis zijn bij mezelf, in mezelf. Geaard leven met een stevige eigenwaarde. Dit was wel even slikken. Ik dacht dat ik aardig thuis was bij mijzelf en een gezonde eigenwaarde had. Ik hou van mijzelf. Tegelijkertijd vind ik, eerlijk is eerlijk, dat ik er af en toe nog een potje van maak, hoewel ik de algemene levenswijsheid goed begrijp met mijn hart.

Wat ik toe te geven had, was dat ik toe was aan de volgende laag van bewustwording. Dat ‘walk the talk’ weer naar een nieuw level mocht. En altijd zal mogen gaan. Mijn diepe verlangen naar harmonie, eenheid, verbinding voert soms zodanig de boventoon dat ik niet ga staan voor wat ik eigenlijk voel en wens. Een onbewuste weerstand of angst voor disharmonie tussen mij en anderen of tussen anderen onderling, niet lief gevonden worden, maakt dat ik mijn waarheid soms niet uit en niet leef. En is dit niet gewoon een gebrek aan eigenwaarde? Precies!

Een belangrijke les die ik leer, is om alles er werkelijk te laten zijn en door mij heen te laten stromen. Het niet willen begrijpen, oplossen of wegduwen. Mijn grote verantwoordelijkheidsgevoel voor harmonie en verbinding in de hele wereld mag er ook gewoon zijn. Waar het werkelijk om gaat, is dat ik slechts verantwoordelijkheid neem voor mijn zaken en anderen de kans geef om verantwoordelijkheid te nemen voor hun zaken. Wetende dat we daarbij in verbinding staan met het grotere geheel, met de universele wetten en dat alles de bedoeling is.  

Als alles er mag zijn (ik oefen nog even door) is er ook echt ruimte voor levensgenieten. Als ik mijn aandacht daarop richt, merk ik dat er licht in mijn systeem komt, per direct. Samen genieten van het leven – ‘gewoon’ zijn en genieten. Het nummer dat wellicht het beste weergeeft wat het meest helend is gebleken voor mij is ‘Let the sunshine in’ – het helende licht dat al mijn cellen verlicht en oplicht met een diep gevoel dan dankbaarheid.

In mijn eerste blog van 1 december schreef ik: ‘Ik ga ervoor! De afgelopen jaren heb ik mij zo verdiept in healing, de kracht van de samenwerking tussen lichaam en geest, bewustwording, de laatste tijd zelfs in voeding, dus… this is the moment. Mijn doel is: het virus uit mijn lichaam en weer stralende ogen, die mijn innerlijk licht spiegelen!

Dit is wat ik gedaan heb de afgelopen 6 maanden:
  • Wijsheid boek Medical Medium zoveel mogelijk toegepast (zie mijn blogs)
  • Elke morgen 500 ml heet water met geperst citroensap en stukjes gember
  • Elke 3 dagen vers bleekselderijsap
  • Heftige detox maand: alleen fruit en rauwe groenten
  • Daarna heel veel fruit, groenten en noten, geen koolhydraten, weinig vlees, geen suiker, geen zuivel, bijna geen granen, niks uit pakjes, zakjes etc, bijna geen alcohol
  • Elke dag mediteren, elke dag licht in mijn cellen laten stromen, elke dag dat de zon schijnt de zon in mijn systeem laten stralen
  • Bijna elke dag wandelen in het bos en mij verbinden met de natuur
  • Boeken lezen die mijn trillingsfrequentie verhogen
  • Veel minder afspraken, veel slaap
Behandelingen:
  • Kees Korteweg natuurarts: scio scan voor meting en behandeling met Timewaver frequency en Longevity mat
  • Cor Roovers natuurarts: meting specifieke lyme soorten en andere organismes die het immuunsysteem verstoren. Lichaamseigen kuur om de gevonden lyme soorten uit het lichaam te werken, ondersteund door supplementen om detox te bevorderen, energie te verhogen en juiste voorbereiding van de cellen in het lichaam te bewerkstelligen zodat de kuur aankomt bij de lyme organismes.
  • André Visch energetisch therapeut – mee gestart na natuurarts behandelingen om gevolgen van lyme in lichaam te helen. En om algehele balans in mijn hele systeem te brengen: aarden, thuiskomen in jezelf.
Ik ben Susanne en Natalie dankbaar dat zij mij op het pad van Kees brachten en Karin dat zij mij op het pad van Cor Roovers zette. Liesbeth attendeerde mijn broer Frank op André Visch en direct wist ik dat ik ook bij hem moest zijn.

Ik heb genoten van veel mooie gesprekken met dierbaren, regelmatig in verbinding met de ongeziene wereld, waaruit de meest waardevolle inzichten ontstonden. Kleine wondertjes die helend werken door de liefde en het licht die overvloedig stromen. Het voelt als samen stralen. Dank jullie wel. Namasté.

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fantastisch als snellere manier om uw klachten te laten verdwijnen kan ik het
    DE KAT UIT DE BOOM KIJKEN aanraden. Als de kat uit de boom is zijn uw klachten verdwenen. Om de evt.wachttijd te verkorten is het toegestaan om zelf een kat te nemen en te trenen. In de boom krijgt U de kat wel.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, wat super dat je er vanaf bent! Hoe voel je je nu? Ben je door blijven werken tijdens het proces of heb je alles in het teken van genezen gezet? Ik heb net diagnose borrelia van Kees gekregen, ben me aan het orriententeren en vraag me af of je kan blijven werken in zon proces..
    Heb je ook de thuis behandelingen van Kees gedaan?

    Groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Janneke, zie nu pas jouw reactie. Ik voel me heerlijk en geniet nog elke dag. Ik ben tijdens het proces bijna helemaal gestopt met werken, alleen wat echt niet anders kon heb ik wel gedaan. Ik heb de thuisbehandelingen van Kees niet gedaan. Heel veel sterkte en hoop dat je inspiratie uit mijn blog kunt halen. Liefs Yvette ☀️

    BeantwoordenVerwijderen